Yeni Dünya Plaj Haritasını Tanıtıyoruz
Ten Mile Beach'in fotoğrafı parlak kum yüzey ile © Brendan Kiely Google
Ten Mile Beach'in fotoğrafı turkuaz su yüzey ile © Brendan Kiely Google
Ten Mile Beach'in fotoğrafı düz ve uzun ile birlikte © Mark N Google
Ten Mile Beach'in fotoğrafı çok temiz temizlik seviyesi ile © gregory baer Google
Ten Mile Beach'in fotoğrafı vahşi alan © Rhonda Waterhouse Google
Ten Mile Beach'in fotoğrafı ve yerleşim © Brendan McGuigan Google

Ten Mile Beach

Inglenook, Amerika Birleşik Devletleri
Alanındaki tüm benzer plajları görmek için herhangi bir özelliğe tıklayın
Yerleşim alanı içinde bulunan
Inglenook 1.6 km
Plaj haritası
Park MacKerricher State Park
4.3km

Plaj hakkında

Ten Mile Beach şurada bulunur: Pasifik okyanusu ve 367. sırada yer alır, toplamda 385 plaj arasında Kaliforniya bölgesinde bulunur. Ana şehri olan Sacramento şehrinin merkezinden 223.7 km uzaklıktadır. Inglenook yerleşimindeki plajlarından biridir ve merkezine sadece 1.6 km uzaklıktadır.

Hava durumu

Blue Pacific

Salmon Run

Alan

7, en yakın plajların ortalama derecesidir (İyi)

Harita

Denny's  •  8.7km
Mendocino Model Railway  •  9.3km
Tüm en yakın plajlar
Arama yarıçapını ayarlayabilir ve özelliklere göre en yakın plajları filtreleyebilirsiniz

Gezginlerin İncelemeleri

Ortalama İncelemeler Derecesi

6.4 Güzel

Diğer gezginlerle deneyimlerinizi paylaşın

Jarek Barker
Plaj Uygulayıcısı 1 yıl önce
10 Olağanüstü

Plaj otopark alanından oldukça uzakta yer alıyor, ancak yolculuk çabanın karşılığını kesinlikle veriyor. Kumlu kumullar görülmeye değer ve plaja yapılan yürüyüş gerçek bir zevk. Şubat ayındaki ziyaretimiz sırasında sadece tek bir kişiyle karşılaştık. Ancak, plajın genişliği göz önüne alındığında, kalabalık olması pek mümkün değil.

Liana Callahan
6 Güzel

Eylül ayının sonlarında bu plajı ziyaret ettim ve ortalama bir yol ile karşılaştım. Ancak, yol bir süre sonra kumun altında kayboluyor, bu nedenle geri dönüş yolunda kaybolmamak için adımlarınızı takip etmek önemlidir. Kumullar çoğunlukla bitki örtüsüyle kaplıdır, ancak çıplak ayakla yürürken dikkatli olmak önemlidir. Dürüst olmak gerekirse, sahil boyunca birçok başka seçenek olduğu için bu plajı önermiyorum.

Lisbeth Hudson
10 Olağanüstü

Soğuk bir Şubat sabahında, sahil boyunca bir yürüyüşe çıktım. Kıyıya çıkan yol düz ve kolaydı, küçük bir vadiye hafifçe iniş dışında. Ancak, yönetilebilirdi. Sahile ayak bastığım anda, önümdeki geniş güzelliğe hayran kaldım. Mil ve mil boyunca, gözden kaybolacak tek bir ruh yoktu. Arkadaşlarım ve ben, Kaliforniya'da nadir ve dikkat çekici bir olay olan tüm plajı kendimize sahip olduk. Sahilde rahat bir yürüyüş için mükemmel bir noktaydı, muhteşem manzarayı içine çekerek.

Kai Kimura
10 Olağanüstü

Airbnb'de kaldığım süre boyunca, konaklama yerimin hemen yanında bulunan bu plaja ziyaret etmekten keyif aldım. Özel erişimle, kum tepelerinin üzerinden yürüyerek tenha plaja ulaştım. Mil uzunluğundaki kumsal tamamen bana aitti, bu da onu nadir bulunan ve gizli bir mücevher yaptı. Bu plajı ziyaret etme deneyimi, benim hafızamda sonsuza kadar yer edecek.

Sara K.
10 Olağanüstü

Muhteşem kumullar ve nehirdeki plaj gerçekten dikkat çekici. 10 mil uzunluğundaki nehrin üzerinden geçen köprüden hemen önce Highway 1 boyunca aracımızı park ettik ve bizi kumullara götüren bir patikaya çıktık. Patika küçük ve dikti, ancak benim zorlanan dizimle bile tırmanabildim. Atlı gezginlerin de bu kumulları kullandığı açıktı. Aşağıya indikten sonra, güneye doğru oldukça uzun bir mesafe yürüdük ve sonra nehir ağzına geri dönerek nefes kesen manzaraları seyrettik ve yolda birkaç kez durduk. Toplamda 2.5 mil yürüdük ve her yerde dağılmış bol miktarda kum doları parçası bulduk, ancak en iyileri nehir ağzına yakındı. Perşembe sabahı erken saatlerde plaja gittik ve ziyaretimizin tamamı boyunca plajın tamamı bizimdi. Bu inanılmaz bir deneyimdi! Nehirden bizi izleyen fokları ve denize tuzaklarını atan yengeç teknelerini gördük. Harika bir yer olmasına rağmen, nehirde hiç kano görmemiş olmam beni şaşırttı. Nehir kenarındaki toprak yol davetkar görünüyordu ve köprüden hemen önce kısa bir mesafede yer alıyordu.