İlk ayırdığım oda bodrum katındaydı. Dar bir kapısı vardı, güçlü ve hoş olmayan bir koku yayıyordu ve son derece nemliydi, bir mağarayı andırıyordu. Ancak odayı değiştirmek için personelle pazarlık yapmayı başardım. Sadece iki günlüğüne güzel deniz manzaralı daha iyi bir odanın müsait olduğunu ancak bunun 400 dolar fiyat etiketiyle geldiğini söylediler. İsteksizce tutarı nakit olarak ödemeyi kabul ettik ve onlara açıkça kredi kartımdan çekim yapmamaları talimatını verdik. Ne yazık ki, check-out yaptıktan sonra beklenmedik bir şekilde kredi kartımdan bu sefer 373 $ tutarında bir ücret tahsil ettiler. Sahibine ulaştığımda ertesi gün bana geri ödeme yapacağına dair güvence verdi. Ne yazık ki mesajlarıma yanıt vermeyi bıraktı ve beni hayal kırıklığı içinde bıraktı. Yardım almak için Booking müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim ve başlangıçta tesis sahibi sorunu araştırıp çözeceğine söz verdi. Ancak daha sonra bir yerine iki oda ayırttığımı iddia etti ve üstelik ilk rezervasyonumun iptal edildiğini, bunun sonucunda ikinci odanın ücretinin daha yüksek olduğunu belirtti. Bu koşullar göz önüne alındığında, bu kuruluştan kaçınmanızı şiddetle tavsiye ediyorum.