Bu otelle bir şeyler görünüyor.
Pozitiflerle başlayalım - plaj alanı, restoranlar ve cabanas kesinlikle harika. Her ne kadar plaj alanı oldukça küçük olmasına rağmen (belki 100-150m), bulunur, oda yakınında elverişli ve genel olarak takılmak için keyifli bir yer. Yiyecek ve içecek servisi gerçekten birinci sınıftır ve yiyecek ve içeceklerden sorumlu yönetim çok deneyimlidir. Etrafta yardımcı olacak çok sayıda personel var. Ancak, bir dezavantaj var - tüm şezlonglar bir açıya yerleştirilir, bu nedenle oturmak ve salon için düz bir nokta bulmak oldukça can sıkıcıdır. Bizim oda fantastik ve kesinlikle bizim kalmak vurgulamak oldu. Bununla birlikte, geceleri bir dönüş hizmeti yoktu ve ilk günden sonra Nespresso Pods için şarj etmeye başladılar. 5 yıldızlı bir otelin bunu yapması oldukça garip.
Şimdi, check -in sürecine - lobi hiç etkileyici değil. Klima zar zor çalışıyor ve tasarım neredeyse mevcut değil. 5 yıldızlı bir otel için oldukça hayal kırıklığı yarattı. Biz 3 yıldızlı bir otel kontrol ediyormuş gibi hissettim, yani ilk izlenim, bir şey hissettim. Biz genç personel tarafından karşılandık (muhtemelen 20'li yaşlarında) ve biz hiç otelde herhangi bir yetişkin görmedik. Genel müdür asla bir görünüm yapmadı.
Otel pratik olarak boş. Restoran her gece terk edildi. Tamamen terk edilmiş hissetti. Bunun norm olup olmadığından emin değilim, ancak Temmuz ortasında, yüksek mevsim olan bazı etkinlikler görmeyi beklersiniz. Ama hayır, ölmüştü. Personelin İngilizce dil becerileri eksikti ve onlarla iletişim kurmak için gerçekten mücadele ettik. İnanılmaz küçüktü ve su bulanık görünüyordu çünkü havuz alanı denemeye bile zahmet etmedik. Bunun normal olup olmadığından emin değilim.
İtiraf etmeliyim ki genç personel ellerinden gelenin en iyisini deniyorlar, ancak kötü yönetim varmış gibi geliyor. Gerçekten daha iyi olsaydı.