Otelde 3 gece konaklamadan yeni döndüm. Tatsız bulduğumuz şey, Le Grand Port Restaurant'ta yemek saatlerinde servis oldu. Garsonlar misafirlere çok az özen gösterdiler ve diğer Beachcomber otellerinde yaşadığımız gibi onları selamlamadılar ya da içki siparişlerini almadılar. Onları içki içmek için kovalamak zorunda kaldık ve ek çatal bıçak takımı istediğimizde surat yaptılar. Genel olarak garsonlar, özellikle son derece profesyonelce olmayan Bayan Pallavee bizi etkilemedi. İstediğimiz peçeteleri bize düzgün bir şekilde vermek yerine, onları masanın üzerine düşürdü ve işimiz bitmeden tabaklarımızı almaya çalıştı. Müşteri hizmetleri bir hayal kırıklığı oldu.
Bu yoğun sezonda otelin büyük ve muhtemelen yetersiz olduğunu anlıyoruz, ancak açık büfe alanı kalabalık olmasa bile, garsonların konukların ihtiyaçlarını karşılamak yerine bir sonraki yemek için masaları temizlemeye veya kurmaya odaklanması kabul edilemez.
Olumlu tarafı, açık büfe yemek şaşırtıcı ve şefler mükemmeldi. Öğle yemeğinde tavada kızartılmış somon enfes ve Asya büfesinde çeşitli seçenekler lezzetliydi. Tatlı seçimi de çok iyiydi. Ayrıca havai fişek, canlı müzik ve Süper Kahramanlar yarışması ile eğlencenin tadını çıkardık. Su teknesi aktiviteleri ve spor salonundaki ücretsiz hamam da eğlenceliydi.
Genel olarak, otelde inanılmaz bir deneyim yaşadık, ancak kötü müşteri hizmetleri bizi yakın gelecekte Shandrani'yi tekrar ziyaret etmekte tereddüt etti.