Ağustos ayının merkezi döneminde plajda kaldım ve unutacağım bir deneyim oldu. Personel, birkaç istisna dışında, deneyim ve profesyonellik yoktu. Oda, sızan bir klima, tıkanmış drenajlar ve kullanılan veya değiştirilmemiş tek kullanımlık gözlükler gibi tekrar eden sorunlar vardı. Personel bu sorunları çözmek için çok az ilgi gösterdi. Oda temizliği kabul edilebilirdi, ancak balkon masası ve sandalyeler asla temizlenmedi. Gıda düşük kalitede ve zayıf pişmiş oldu. Eski şirket kantinlerinde bulacağınızdan bile daha kötüydü. Otel hemen sahilde yer aldı, ancak ona giden yol kumlu ve çakıllı, bir araba veya başka bir araç geçtiğinde eşyalarımız ve hatta akciğerlerimiz de dahil olmak üzere her şeye ince tozun yerleşmesine neden oldu. Dışlar, kuru bitkiler ve tencerelerde yabani otlar ile zayıf bir şekilde korunmuştur. Plaj kendisi çok küçük, sınırlı bireysel alanlar ve kirli. Cankurtaran, cep telefonunu kullanmakla, saat 19: 00'da kapanış saatine kadar plajı izlemekten daha fazla ilgileniyor gibiydi. Genel olarak, personel müşterilerin refahını sağlamak yerine para kazanmaya odaklanmış gibi görünüyordu. Benim gibi memnun olmayan bir müşteriyi gelecek yıl tekrar memnuniyetle rezerve edecek 100 kişi ile kolayca değiştireceklerdi. Ancak, bu inceleme yaptığım tek eylem olmayacak. Otele daha ayrıntılı bir e -posta göndermeyi planlıyorum. Ayrıca, Puglia bölgesinin turizm departmanına bu kuruluşa yıldız atamak için kullanılan kriterleri sorgulayarak şikayette bulunacağım. Buna ek olarak, popülaritelerine rağmen, bölgesindeki yollardaki temizlik ve aydınlatma eksikliği hakkında bilgi almak için Torre LaPillo Belediyesi ile iletişime geçeceğim. Bu eylemler derhal bir değişim yaratmasa da, en azından yaz tatilimi mahvedenlere öfkemi ifade etmiş olacağım. Bu yerden kaçınmayı şiddetle tavsiye ediyorum ve içtenlikle bir daha asla yeniden açılmalarını umuyorum.