Bu incelemeye başlamak gerekirse, Sunrise Beach Hotel'de kaldığım süre boyunca birkaç olayla karşılaştım. Varışta ailemin odasında ilginç bir koku vardı ve tuvaletleri çalışmıyordu. Ancak resepsiyon görevlisi Maria çok dikkatliydi ve bu sorunları çözmeme yardımcı oldu. sorunlar.
Tatilimizin tadını çıkarmak için ilk gün doğrudan havuza yöneldik. Animasyon ekibi başlangıçta eğlenceli ve heyecanlı görünüyordu ama ne yazık ki bu gerçeklerden uzaktı. Otelde İngilizce ve Fransızca konuşan konukların bir karışımı olmasına rağmen, tüm eğlence Fransızca olarak gerçekleştirildi. Otelin herhangi bir yerindeyken bizi tamamen görmezden gelmelerini görmek cesaret kırıcıydı. Her sabah mavi bileklik takanlarla selamlaşıp sohbet ediyorlardı ama geri kalanlar tamamen göz ardı ediliyordu.
İlk başta pek düşünmedik ama yemek sırasında eğlence ekibinden kızlardan biri yanıma yaklaştı ve katılmak isteyip istemediğimi sordu. Bana bir içki verdi ve içinde ne olduğunu tahmin etmemi istedi ama sanki bulaşıcıymışım gibi benimki dışında her masaya gitti.
Gecenin sonunda annem, göstericilerden birinin davranışlarıyla ilgili olarak onunla yüzleşti. Gösterici, Fransız misafirler gibi mavi yerine yeşil bileklik taktığımız için bizimle konuşmamanın veya etkileşime girmemenin otel politikası olduğunu açıkladı. Pek çok tatil köyünde ve otelde kaldığım ve böyle bir dışlanmayla hiç karşılaşmadığım için bu beni şok etti. Göstericilerin rolü herkesi dahil etmek olmalı, bileklik rengine veya diline göre ayrımcılık yapmamalı.
Son derece saygısız hissettiğim için bir yöneticiyle konuşmak istedim. Müdür yardımcısı Maria ve eğlence ekibinin başı Tonghi ile konuştuğumda anlayışlı göründüler. Ancak Maria'ya dışlamayla ilgili soru sorduğumda, eğlencenin parasını Fransız konukların ödediğini söyledi. Daha sonra kendisine şunu sordum: Her şey dahil paketim için aynı tutarı ödemedim mi? 'Her şey dahil'e eğlence dahil değil mi? Sadece özür dileyebilir ve olumsuz bir eleştiri yazmamamı isteyebilirdi.
Bana göre bu otelin öğrenecek ve geliştirecek çok şeyi var. Deneyimlerimi onlarla paylaştığımda Fransız misafirler bile şok oldu. Üstelik benim gibi hisseden, yeşil bileklikli birçok misafirle de konuştum. 2023'te, Fransızca bilmedikleri için tatillerinin mahvolmasını önlemek için oteli dikkatli seçmek zorunda olmak cesaret kırıcı. Bu bizim hatamız değil ve bu kadar kapsayıcılığın eksikliğini görmek hayal kırıklığı yaratıyor.