Plaj ve bar her ikisi de 5 yıldızı hak ediyor, ancak maalesef personel sadece 2 yıldızı hak ediyor. Bu bir paradoks çünkü plaj güzel olsa da, bar personeli nedeniyle deneyim hoş olmayabilir. Saat 10'da geldiğimizde, plajın çoğu şezlongun etrafında çöp olduğu için bir karışıklık vardı. Plajın açık olup olmadığını sorduğumda, bir personel üyesi daha sonra rezervasyonlar için bir şezlonga ihtiyacı olabileceğini söyledi. Daha sonra çöpleri tartıştık, bunun önceki gün yapılan bir partiden kaynaklandığını açıkladı. Bar saat 10:30'da açıldığında personelin onu toplamaya geleceğini söyledi. Çöplerle oturmak istemedim, bu yüzden birinin onu almaya geleceği konusunda anlaştık. Daha sonra kahve için bara gittiğimde, 10 dakikadan fazla bekledikten sonra bir garsonu çağırmak zorunda kaldım. Daha sonra masaların 12:30'da başlayacak öğle yemeği için rezerve edildiğini söyledi, ancak sadece 11:00 olduğunu belirttim ve kahve siparişi verebileceğimi sordum. Kahvemi getirdi, ancak 15 dakika içinde tüm masalar bar siparişi veren insanlarla doluydu. Personelin müşterilerinin ihtiyaçlarıyla ilgilenmediği üzücü, ancak tamamen onların suçu olduğunu düşünmüyorum. Yönetim, herkes için daha iyi bir ortam yaratmak için personel eğitimine daha fazla yatırım yapmalıdır. Yer o kadar güzel ki, bu bir şanssızlık.